Malaysia kuala lumpur!

Vi ar nu i kuala lumpur efter nagra timmars resande fran cameron highlands! cameron higlands var underbart pa manga satt och vis.. Det var dock kallt men det var uppskattat under dagarna men inte natterna nar vi delade pa en 180 cm sang pa 4 personer varav en brittisk kille som bara kom och hoppade ner!
Vi vandrade i djungeln och sag enorma the plantage! Satt runt en lagereld ( rokbomb ) under kvallarna och bekantade oss med andra beresta manniskor.. precis som oss!

Vi vet att vi ar daliga pa detdar med bilder men nu ska vi ge det ett forsok!




























































































Detta ar varat forsta hostell i koh chang!

helt arligt, efter att suttit har i timmar later vi bilderna tala for sig sjalva! en hel del bilder fran varan resa allt fran sol och bad till klattring, vandring i djungel och sen lite fest pa det! Puss o hej




Kommentarer
Postat av: mamma karin

hej flickor!! FINA BILDER!! mer av dom tycker jag...en bild säger mer än 1000 ord ni vet!Vad var det i de där coccosnötliknande behållarna?

Vi har kommit hem från Jokkmokksmarknad..även den exotisk på sitt sätt.

Sköt om er och ta det lugnt! Kramar

2011-02-05 @ 15:38:31
Postat av: victoria

Åh flickor flickor flickor! jag ÄLSKAR era bilder! Håller med karin fortsätt så, det gillas! ni verkar ha det sååååå kul och jag saknar er sååå mycket!ni klättrar på berg och jag klättrar på berg av böcker och dammiga texter från 1911. Haa det bra snyggingar <3

2011-02-06 @ 09:50:22
Postat av: Mamma Nina

Härligt tjejor nu börjar det likna nåt, håller med både Karin och Viktoria bilderna är jättekul att se på ,ser fram imot många fler . Kul när man känner igen en del av dem oxå.Ha det så bra och ta hand om er.

2011-02-07 @ 20:22:42
Postat av: Carro

Åh vad jag saknar er, vill bara sätta mej på första bästa plan och åka tillbaks!!! Skriv mermermer o lägg upp massa bilder. Vi måste ha en skype date snart! Hoppas ni har det underbart puss på er min älskade sötnosar! Saknar trion!!!!

2011-02-12 @ 11:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0