Quepos

Efter att ha akt 7 timmar i buss i onodan ar vi nu tillbaka i Quepos. Vi mar illa och har suttit och atit sen kl 07:00... Vi har vandrat omkring i den lilla stan, mott samma manniskor flera ganger och sett allmant forvirrade ut. Vi har bott pa ett jattemysigt vandrarhem for 7 dollar med en jattetrevlig tant och en sot liten pojke som pratar med oss hela tiden.

Igar innan allt gick fel traffade vi ocksa en jattecool surf/afro/karibisk kille som hjalpte oss till fel buss. Han hade jatte lackert har... och det sa vi ocksa till honom.

Var buss gar om ca 4 timmar. Det ar det enda vi vet, sen far vi se hur det gar. Vi har redan varnat Liz (hon vi ska bo hos) att vi forhoppningsvis kommer fram idag.  Dessutom ska vi upp i bergen dar vagarna ar obehagligt krokiga sa vi ar bade 100% installda pa att spy. Vi ska ladda med spypasar..

Som tur ar verkar de vi ska bo med vara trevliga och lugna. Vi har fortfarande nanstans att bo trots att vi aldrig dok upp igar. Vi langtar efter att fa rida pa hastar och mjolka getter i bergen. Det finns ocksa fina vattenfall och gulliga apor dar, kanske ocksa pumor!

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Flickor!Flickor! Det var ju åksjukepiller jag skulle ha skickat!Nåja....det är så där man får se världen.Hoppas ni kommit fram nu ! Alla på jobbet följer er och tycker det är spännande. PUSS OCH KRAM

2009-09-02 @ 07:40:36
Postat av: Ernst o Gungerd

Tack för alla medelande som ni skickar oss.

Vi mår alla bra . Lycka till med era upplevelser.

2009-09-02 @ 20:40:20
Postat av: Sofie

Tjejer.. nu har det gått en vecka utan uppdateringar. Vad händer? Och jag antar att ni inte fått mina goda nyheter (bra för dig med vickan) - Kronoparks-lägenheten är VÅR! :D Och jag har ordnat en att dela den med fram till jul. En norrman, haha. Men iaf, hör av er snart! PUSS

2009-09-05 @ 12:39:52
Postat av: Mimmi pig

jag tycker att det är dags för er att sätta er på en buss hem till sverige! för nu saknar jag malli! (dig med förståss viktoria ;) take care ladies! <3

2009-09-06 @ 00:59:36
Postat av: älskade lillasyster Elin.

2009-09-06 @ 08:15:20
Postat av: Ewa

Hallå tjejer!

Vill veta vad ni har för er!

Njut av värmen,här hemma är det 6 grader och lite regn, var rädda om er!

2009-09-06 @ 08:19:08
Postat av: Linnsan

Jag saknar er mina tjejer, saknar vara kvallar i Umea! hoppas ni har det bra sa ni slipper sakna mig! uppdatera snart!

2009-09-06 @ 20:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0