vilsna

det har var vantat, vi har akt vilse. Victoria sitter och kollar i guidboken (var bibel) vart vi ar och hur vi kommer harifran. Vi var pa vag till var hast farm och har tills nu akt buss i 6 timmar. Det var en svettig och obehaglig resa. Allt som verkade sa bra tills vi pratade med restaurangagaren. Det ligger ingen hastfarm har inarheten sa vi borjade tanka efter och insag att vi tagit fel buss fran quepos. Vi har alltsa akt 3,5 timmar at fel hall. Men lugn vi ska ta en buss tillbaka till quepos om en timme. Det har kan handa den basta!

Kommentarer
Postat av: mamma Anna

Hej älskade blåsippor

Vad tokigt fel det blev!

Men jag känner mig faktiskt helt lugn och full av

tillförsikt... Om det är någon som är bra på att lösa tokigheter så är det ni! Ha det så bra och framförallt var rädda om er och som sagt det kan ju

faktiskt hända de bästa!! puss puss

2009-09-01 @ 14:03:56
Postat av: Sofie

Jag tycker ni e bra :) på riktigt. <3

2009-09-01 @ 17:20:44
Postat av: Kajsa

Jag är riktigt avundsjuk på er! :)

2009-09-03 @ 11:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0