Aonang

Nu har vi tagit oss tillbaka till fastlandet. De senaste 2 dagarna har vi hangt pa Railay beach pa ett lite finare hotell. Dar hann vi medd Rock climbing som jag latt tycker har varit det basta jag gjort hittills pa den har resan. Dom andra haller nog till viss del med! Vi fick lara oss en klatterknut sen var det bara att klattra upp for olika banor pa berg som gick rakt upp medan sma thailandska killar sakrade och gjorde allt for att halla uppe dom lite storre svenska tjejerna. Som hjalp rokte dom pa lite da och da men det gick bra anda..

Nu ar vi pa Aonang och vadret ar val lite till och fran. Jag har spanat ut "the tsunami evacuation spot" sa jag kanner mej ratt saker aven fast det kan bli storm och sporegn ibland. Ska jag vara arlig sa tycker jag regnet ar lite skont och just nu har jag flytt till skugga medan Sofie, Carro och Linn ligger och steker i solen. 

Eftersom bade min och Linns kamera inte fungerar, Sofies bara fungerar halvt och Carros inte har nagon sladd kommer inga bilder for tillfallet. Men senare dyker det nog upp.    


Kommentarer
Postat av: mamma Karin

Jaa, som mamma blir men verkligen lugn och trygg när man läser om era små äventyr!!! Är det billigt så köp en ny kamera ! Bilder är ett måste!! Själv har jag Jour den här helgen och sitter på jobbet och väntar på att hela Ångermanland ska få värk ..kommer en patient från Ö-vik om en stund! Ha det bra flickor och var RÄDDA OM ER!! Här växlar det mellan iskyla och +grader ,blåst och regn.

Kramar Karin

2011-01-29 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0