Mambo

nu sitter jag ater igen pa kenwas huvudkontor! Har markt att det ar valdigt svart att skilja pa alla manniskor jag moter alla ser likadana ut sa jag tar fel pa dem hela tiden. svart svart svart liksom.

Nu har jag mott min 4 ariga vardbrorsa josuhua han ar varldens sotaste. Fran borjan var han livradd for mig och kallade mig "viting" pa swahili. Men nu ar vi kompisar, han vill krama mig hela tiden och ta i mitt har. "I love you victoria" brukar han saga!

mary: " Joshua, let our visitor rest for 10 minutes!"
Joshua: "she's not our visitor, she's victoria and she's my friend"

Ahh hur sott ar inte det da. Nan har som gillar mig i alla fall! skont det!


Kommentarer
Postat av: Fredrik & Helen

Hej! Kul att får läsa din blogg.

Härligt att höra att resan gått bra och att det verkar vara ett bra ställe du kommit till. Sköt om dig och komihåg att här hemma är vi många som gillar dig :-) Kramar Isac, Albin, Fredrik & Helen

2010-10-29 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0