Phi phi island

Har sitter jag nu, pa Koh Phi Phi, en ipod, ett par skor och en kamera fattigare. Ipoden tog bussen tillbaka till Cambodia. Dom fortjanar den inte! Skorna forsvann igar nar jag dansade med brasilianare pa bord, tranade limbo med thailandare och njot av att ga barfota pa stranden for mej sjalv, sa skorna saknade jag inte da.. Kameran vill bara inte sammarbeta.. eller inte starta overhuvud taget.

Annars har jag en schyst branna. Skont med lite farg iallafall.. synd bara att den ar rod och langsamt (valdigt langsamt) forvanldas till gul. Jag smalter inte lite har anda. Linn blir alltid lika lycklig nar hon ser att hon ar rod. Men vi klagar inte! Tvart om smetar vi in oss i cocosolja och steker lite hardare! Funderar starkt pa att folja trenden att sola topless ocksa..

Nu har vi mott Erika och Albin. Vi blir nog har nagon dag till for imorn lutar det mot Cliffdiving innan vi far vidare och klattrar pa Krabi. Efter det splittras trion och Carro far hem till kalla Sverige medan vi far mot Malaysia! Nu ska jag hem och se om mina Partyvanner ar pa gang, sen ska jag lagga mej och sova igen 3 dygns somn!

Kommentarer
Postat av: mamma Karin

Hej gummor små ! har inte hunnit vara in och läst på ngr dagar .somliga jobbar heltid och svimmar i soffan 8 på kvällen för att vakna död nästa morgon!

Tur är väl att ens barn lever och njuter av livet.

Ja nog hiinner ni mkt på kort tid,TA DET fÖRSIKTIGT MED CLIFFDIVING!!!!!! Är det inte hjälmtvång på det?

Ha så roligt och är det nu så billigt kan det väl inte vara ngn konst att hitta ny Ipod och kamera! Skippa lite skönhetsvård och drinkar ngr dagar!

Puss och kram till er alla tre..eller är ni två nu kanske!!

2011-01-25 @ 16:09:47
Postat av: Mamma Nina

Hej på er tjejor fullfart som vanligt, men nu skulle det vara kul att få höra lite mer vart ni är och hur formen är. Jag ser fram imot nästa inlägg och lite bilder.Det var inte speciellt kul att komma tillbaka till Sverige och snön, jag är väldigt avundsjuk på er som har så lång tid kvar.Sitter just nu och kollar lite resor och dagdrömmer.Carro börjar väl få lite ångest kan jag tänka mig.Ha det så jättebra.

Kramar Nina

2011-01-26 @ 13:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0