Avsked

Nu tar vi snart avsked av Sofie som far hem till sverige pa Mandag! Jag och Linn far vidare till Nha trang inatt som ar ett turiststalle i Vietnam. Dar ska vi ta dykarcert och bara ta det lugnt. Det ar pa tiden tycker jag med tanke pa att det kanns som att vi varit borta 6 manader med allt vi hunnit gora. Lugn och ro behover vi, innan vi branner ut oss pa var semester. Far se hur bra det gar for oss tva rastlosa manniskor..  

Idag har vi tagit en snabb tur till sand dynorna som ska vara Vietnams sahara. Sofie och Linn gled omkring pa madrasser medan sma kines barn sprang omkring och servade dom och bar deras madrasser for att kunna tigga at sej dricks efter.

Nu kommer lite bilder fran Vietnam. Vi har ju snart varit har i en vecka!



Marknad i Ho chi minh city


 
2 av vara kop pa marknaden





Cu chi tunnlarna.








Sand dynorna som Linn och Sofie gled omkring pa!

Nu ar jag hungrig. Har suttit och tankt pa vad jag ska ata till middag sen lunch. Vi snalar inte precis pa maten.. Eller efterratter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0