lever farligt i nairobi

idag bestamde jag mig for att forsoka ta mig in till nairobi, eftersom jag bor en bit utanfor sa var det inte sarskilt latt. Fick till sist tag pa en motorcykelkille som sa att han kunde skjutsa mig. Kandes lite farligt sadar, speciellt eftersom jag inte fick nan hjalm och trafiken var helt galen men det gick bra! Ska ringa honom sa att jag far skjuts hem sen ocksa! Sen har jag hunnit bli lurad in pa ungefar 5 st olika safarikontor och pratat med massa som vill salja guidade turer till mig. Har bestamt mig for safari i masai mara, dar ska man tydligen kunna se alla djur som ar varda att se, som elefanter, lejon, buffalos, leoparder, flodhastar och noshorningar.

Har ocksa lyckats fixa ett kenyanskt simkort, sa vill ni skicka fina sms till mig sa ar nummret 00254-725610449

Nej nu ska jag ga och ata och ga en citytour med okand kenyan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0