Branna

Jag ar valdigt nara ekvatorn och det marks verkligen pa solen som alltid star rakt ovanfor huvudet. Det gor att man far en valdigt snygg branna om man star utomhus en hel dag. Tjock-kinderna far all sol och resten av ansiktet ingen. snyggt tycker jag (behovs ju inget rouge i alla fall). Kenyanerna tycker att jag ser dum ut. Avgor sjalva!




Idag lamnade min arbetsgrupp in ett bistandsforslag, som ska skickas till USAID, till varan chef. Hon gillade det. Kandes valdigt skont. Sa nu tar jag tidig helg och aker ut pa landsbygden med en kompis.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Vaa! skulle du se dum ut... Mammas älskade lilla sockersmula. Har inte du hört talas om solskyddsfaktor, kan ju annars vara en idé....

PUSS O KRAM

2010-11-24 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0