World Aids Day

Igar var det World Aids Day. Hoppas att detta var nagot som uppmarksammades dar hemma ocksa! Har var det stora evenemang runt hela stan. Vi pa KENWA holl till i Korogocho, ett av slumomradena dar vi har drop in centers, ett valdigt lyckat event med upptradanden, teater, musik, tal och saklart gratis och frivillig HIV testning for de som ville! Tekniken och vadret var med oss och dessutom fick vi valdigt snygga kepsar sa att alla kunde se vart vi kom fran.



Arets tema: universal access and human rights


Efterat blev det klassisk kenyansk kott-middag och ol och jag fick chansen att visa hur kung jag ar pa biljard.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vickan, gav inte jag dej tipset att hålla dej borta från bollar? kom du ihåg hur det gick med pingisen.. när jag fick låtsas att inte känna dej på en vecka... over and out

2010-12-03 @ 09:48:16
Postat av: farmor och farfar

dom hälsa till dig och vi saknar dig

2010-12-05 @ 11:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0