vad sager peter svartling om detta?



Denna lirare kan sjunga bade pa spanska och engelska, hur ska peter kunna motsta detta? Med nagra heta tjejer runt om kan han bara inte saga nej!

Han kan aven alla eminems latar. Det fick vi hora nar vi satt och pratade med honom och han helt ovantat kunde borja sjunga olika verser i latarna. Helt oslagbar kille med andra ord! Skamt och sido, han var faktiskt duktig! Sa peter om du ser det har sa hittar du honom pa stora corn! Mest troligen vid hamnen.


"can i do one too?" hur kan vi saga nej till den har sotnosen??? Klart att aven han ska fa chansen att visa upp sej for svartling!


Kommentarer
Postat av: Peter Swartling

Lite talang hade han ju, men jag måste nog se mer av han för att bedömma om han kan bli en stjärna.



Men jag har tipsat min vän Jonas Åkerlund om dessa video snuttar då han kan ha användning av talangfulla producenter.



Sköt om er tjej!

2009-10-30 @ 08:09:03
Postat av: Pappa Christer

Hoppas ni inte blev allt för intima med den grabben, han måste ju ha någon sjukdom som kliar sej i skrevet så! ;)



Kramar

2009-10-30 @ 08:21:17
Postat av: dea

DET ÄR UNDERBART HAHA!! tänkte att ni skulle ta med er dom där schyssta lirarna till Umeå när ni kommer tillbaks :)

2009-10-30 @ 10:59:38
Postat av: Mamma Karin

Charmiga grabbar!! Men Flickor ..Lyssna på pappa Christer!.... BigFoot, pirater, tjuvar - rika amerikanare, labila farmare , udda tyskar för att inte nämna dessa knepiga bussresenärer ni stöter på...Träffat några vanliga människor ännu? Skämt å sido,,,SKÖÖNT att ni är tillbaka i costa rica...Vad ska ni nu hitta på härnäst tro ?

Ta väl vara på varandra Kramar!

2009-10-30 @ 16:08:09
Postat av: Mamma Karin

Här är förresten Allahelgona-helgen. Dea och hennes vänner ska klä ut sig .Jonas ska ha indianutstyrsel och Adde ,Fabbe och Kenny ska äta kräftor.Pappan i familjen tog tältet ,ficklampan,isborren och fiskegrejorna och for.Stackarn måste ha hemska hemförhållanden!

Kram igen!

2009-10-30 @ 16:15:21
Postat av: AliG

En svarting för Svartling således.

2009-10-30 @ 16:33:29
Postat av: Ewa

Men nu känner jag att jag vill vara med, var är du Malin? får jag komma? ni verkar ha det helt underbart!

2009-10-31 @ 16:22:15
Postat av: bosse björk

Är du i säkerhet?

Vill du jobba där nere så fixa det.Här hemma är grått och trist men fisket är bra .Anders och jag har tältat och fiskat på is i 3 dagar mitt uppe på fjället.

Äventyret styr..

Om du behöver pengar .Hör av dig. Din än så länge ohängde far.

2009-11-04 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0