04.30 ; vaknar upp, kallsvettiga! MASTE HA VATTEN!!



04.30 ; vaknar upp, kallsvettiga! MASTE HA VATTEN!!

05.00 ; Panik, MASTE SPRITA HANDERNA!!

05.23 ; Vitaminbrist, MASTE HA VITAMINERAL KVINNA!!

05.53 ; uttrakade, spelar kort!

07.00 ; frukost pa mysigt stalle - tva goda mackor, tva koppar kaffe och en vattenflaska for 24 kr.

07.03 ; okand kvinna sager: "EY GRINGAS!! ni kan inte ha vaskorna sa dar, ni blir ranade!" sedan foljer en lang lektion om sakerhet!

Idag ska vi fara till kusten, Dominical. Vi ska spana pa surfare! Maste ta reda pa busstider och sa, ringa farmer och fortsatta upptacka. Vi har noterat hur trevliga folket ar, alla forsoker hjalpa oss! Varan hotell-kille Oscar visade oss vilka gator som var sakra. Igar gick vi i sang klockan 18.30. Vilket resulterade i att vi vaknade 04.30. Det ar svart med tider, va har ingen koll!

Har kommerl lite bilder. 






klicka for att se storre bilder!

Kommentarer
Postat av: dea

seså nu får ni ta och masa er hemöver, malin har nämligen fått ett brev om att hon ska komma och ge blod på blodbussen :D HAHA

2009-08-27 @ 18:16:25
Postat av: Mamma Karin

Hej mina töser! Ni mår ser jag..men gör ni ngt annat än äter?..sihgseear, är kulturella och ja ni vet.Puss och Kram

2009-08-27 @ 18:44:43
Postat av: BELLAN!

alltså tjejer, fan vad sjukt ni verkar ha det :D haha

ta hand om er! Och följ snälla inte med nån okänd hem, vet hur lätt sånt kan locka när godis är inblandat men försök.

2009-08-27 @ 20:09:36
Postat av: Linnsan

Mina flickor, ni har det bra och det gladjer mig! :D Ni vekar sysselsatta er mer med datorn och bloggen an med nagot annat!! :D Jag ska lagga upp bilder men troligen ar det battre internett uppkoppling i costa rica an i Saut Haute!!

2009-08-27 @ 21:06:38
Postat av: lydia

Haha fan vilken rolig resa, den kommer jag att följa! ;D hoppas ni har de superbra!

2009-08-28 @ 15:22:42
Postat av: Anonym

alltså volny är ju galet fräsch!

2009-08-28 @ 23:52:56
URL: http://garran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0